Personligt

Påsk och vår!

Goddag Kristina här!

Glad Påsk! Vilken härlig vårdag vi har fått. Solen skiner, man har ätit god påsklunch hos moster med familjen! Ahhh härligt! I kväll väntar mer kalas hos svärföräldrarna. Vilket skönt väder som sagt. Solen har kommit för att stanna hoppas jag. Bra början på det gifta livet.

Vill passa på att tacka alla som kom till vårt bröllop och gjorde dagen och kvällen oförglömlig! Tack snälla ni! Tror mitt tacktal var lite förvirrat så nu vet ni vad jag hade tänkt säga. Många känslor den dagen och nervositeten var stor. Ville ju båda att det skulle bli så bra som möjligt.

Förresten, var det någon som tappade något i kyrkan? Objektet återfås mot beskrivning :) Finns att hämta hos min mor eller så skickar vi naturligtvis om den ska långt. Det andra som försvann letar vi fortfarande efter, hoppas på tur även där.

Som sagt, det var väldigt lyckat och vi var rörda båda två, över det stora engagemang som las ner för att vi skulle få en fin bröllopsdag.

Personligen är jag glad att min pappa kunde närvara trots lite sjukdom innan, men det var tråkigt att Pehrs bonusmormor inte kunde närvara. Men jag tror vi fick till en bra söndag och lite bröllopskänsla ändå dagen efter.

Stor kram Sverige och Sara jag ringer i kväll, GLAD PÅSK!!!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Låter som ni har och Haft det bra!



Önskar Er en fin påsk helg..med god mat & trevligt sällskap!



Solen är ju helt Underbar!



Kram Gizze

2010-04-03 @ 17:07:42
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tack,tack den söndagen betydde mycket för mig ! Fick faktiskt lite bröllopskänsla ! Kram Bonusmormor

2010-04-04 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0