Personligt

Ny dag nya möjligheter!

Goddagens, Kristina här!

Hej och hå, då är alla uppgifter klara för denna veckan. Börjar komma i kapp lite med skolan och allt annat. Gott, gott. till veckan blir det ny delkurs. Då ska vi läsa böcker i massor. Litteratur, engelsk litteratur. Kan nog inte påstå att det kommer bli lätt (somnar alltid om jag försöker läsa något utöver skolböcker) hmmm ja det blir nog bra det med. Har beställt böcker i god tid så jag hoppas att de kommer i morgon i posten. Skulle vara skönt att ligga lite för för en gångs skull...hihihi



Fruktansvärt väder, men då får man försöka komma på roliga saker istället. I kväll ska jag och min man ha "torsdagsmys" i stället för "fredagsmys" kan man tro. Så är inte fallet. Självklart blir det "fredagsmys" även i morgon. Man kan aldrig ta bort roliga saker bara lägga till nya. Hemligheten bakom att få det...lite roligare helt enkelt.

Så det jag måste göra nu är att åka till affären innan de stänger. Inhandla lite...kanske lite onyttigheter...dvs lite lösgodis också. Sen blir det bara "torsdagsmys"!! Först ska dock min älskling till Brandkåren på lite övning men det går fint. Då ska jag slappa och göra det fint här så länge!



Ha en trevlig torsdagskväll Sverige! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0