Personligt

Lite inköp

Godkväll, Kristina här!

Har gjort lite inköp i dag, jag och min man, det var lite kul!

Jag köpte ett par svarta Fred Perry skor



Och älsklingen köpte ett par vita Lacoste skor



Väldigt nöjd med våra inköp. Vi kommer att flyga fram på lätta fötter

Annars har det inte hänt särskilt mycket. Varit på skolan, föreläsning. Hälsat på pappa...han mår sådär men vi hoppas och tror på snabb bättring. Sen var vi på våffelfika hos svärföräldrarna. Så det enda jag inte har hunnit med i dag är samtal från Sara. Hinner nog det med i kväll hihi

Vad hemskt det där vulkanutbrottet på Island är förresten. Herregud vilka makter man inte kan kontrollera. Min faster skulle flyga från stavanger (norge) men det gick inte. Hon får bli kvar där tillsvidare...hmmm tänk att ett litet vulkanutbrott kan orsaka sådana problem. Skänker en tanke till alla bosatta på Island. Kveðja frá Svíþjóð = Hälsningar från Sverige! (tror jag)

så jag hoppas ni får en fin kväll/natt Sverige Kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej....



Snygga dojjor, måste också skaffa nya, men jag älskar Inte att prova eller köpa skor som andra, ska sitta skönt, vara lätta, bra för ryggen, och helst skapligt snygga oxå- ingen lätt kombo...



Låter som en bra dag, våfflor blev det här oxå!



Ha en fin fredag...men först en god natts sömn ;D



Kramiz Gizze

2010-04-15 @ 23:09:09
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0