Personligt

hmmm...

Goddag, Kristina här!

Ny dag...ja det är ju ioförsig bra. Sitter på skolan nu men orkar inte gå på lektionen i dag tror jag. Min lärare har varit jättegullig och säger att jag lämnar in allt i min egen takt. Han ska göra allt för att hjälpa mig och behöver jag mer tid så får jag det. Hur gulligt som helst. Ska ta tag i plugget så fort jag orkar. Trodde det var i dag men det blir nog i kväll i såfall...

I dag firar jag och min man en månad som gifta. Helt otroligt vad fort tiden går. Jag är så jätteglad att pappa kunde vara med på denna stora dag trots allt. Vet att han var väldigt nöjd med mitt val av make så det känns extra bra. Kanske ska överraska mannen min sedan...hmmm...ja det tror jag bestämt att jag ska göra. Måste ju fira detta på något sätt i allafall.

ha en fin dag Sverige, var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0