Personligt

Godkväll

Godkväll, Kristina här!

Ja då är vi på landet ett tag. Det eldas i kaminen, det enda som saknas är pappa. Men det är ändå gott att vara här eftersom jag tror att han är med oss ändå.

I dag har vi fått mycket gjort och det är härligt att våren har kommit. Det har i allafall varit lite varmare än vanligt och det är himla skönt. Jag och min man har även hämtat ut våra bröllopsbilder. Superfina! Tack Linda på Mannes foto i Säffle! Du är en kanonfotograf. Så vi fick ett litet leende på läpparna trots allt i dag. Så roligt att se. Man kommer ju inte i håg allt från den dagen pga att det är så mycket som ska hinnas med. Framför allt är man nervös och vill att allt ska bli rätt. Tur att det finns kamera som kan visa vad som hände i efterhand hihihi

Nej nu ska nog kudden nattas...lång dag i morgon

Sov gott Sverige


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Kristina!



Skönt när det sprakar i kaminen ;)



Spännande med bröllopsfotona, speciell känsla förstås ;)



Hoppas du orkar ha korta glädjestunder som bara blir allt längre med tiden, trots att din pappa gått bort, men som du säger: Att han ändå finns med er!



Ha en fin onsdag, nu ska jag komma i ordning och ut på promenad innan regnet kommer...



Kram Gizze

2010-04-28 @ 08:04:14
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0