Personligt

Kräftfiske!

God kväll, Sara här! 
                                                                                                                                                                              

Då har man kommit hem från Värmland. Har varit med om en mycket intensiv helg. Har haft kusinträff med kräftfiske som tema. En mycket trevlig helg med mycket kräftor,regn, lite sömn och mycket god service av Stina och Åke. Vi fick även en stund i bastun. Eller närmare sagt tre timmar. Kan säga att det är rekord för min del. Men det var mycket trevligt med prat och bad. Är impad av att alla som satt i bastun vågade sig i vattnet. Med olika stilar. Nån gjorde bomben när man hoppade i, någon annan skulle bada i tysthet, men kallas det tysthet vet jag inte. Denna person gallskrek sig igenom hela badet........ Denna person är jag mest impad över och det är du Kristina.
                                                                                        


Några roliga kommentarer man fick höra under helgen. 

* när jag tänker på vad jag vet, så vet jag inte så mycket!
* två timmars omväg över sjön till sängen ( skulle hämta hem kräftor kl 3:00)  
* måste kallibrera om tuppen (gal kl 3:00 när vi gick till båten)
* hjälp det måste vara nåt fel på spegeln ( Kristina speglade sig efter 3 timmars sömn)
* denna buren var tung ( visade sig vara helt tom på kräftor)

Som sagt en mycket trevlig helg, med en rolig kräftfest.

Sov gott Sverige!








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0