Personligt

Internet!

God eftermiddag, Sara här!

Nu har jag piggnat till ifrån en förkylning. Tur det inte var svininfluensan. Fick även höra att har man haft denna förkylning är man mer immun mot influensan. Bara hoppas att det stämmer. Den längtar man inte efter. Så imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet igen. Nu har livet stannat upp lite när det gäller både jobb, träning och allt annat som hör ihop med att vara frisk och igång. Men i morgon så......Men dessa dagar har inte varit helt fel. Har fått använt min tv som jag är jättenöjd med och datorn som jag är också jätte nöjd med. Dessa två saker kan underhålla en hela dagen. Det har de gjort de stunder man inte sovit bort dagen. Internet är super bra. Vad gjorde man med dagarna innan man hade det. Kommer knappt ihåg det. Finns hur mycket som helst att utforska på nätet, som tex denna blogg som har ökat i besökare. Mycket kul.

Hittade på nätet att internet har funnits redan från 1969. Ett expriment som startades i usa på försvarsdepartementet. Så det var ju bra att de exprimenterade med detta. Nu är det ju ett av världens största nätverk. 

Kristina, ringer dig ikväll så jag får höra om din rosa vardag. Eller ska vi prova på skype istället för vanlig telefon??
Och kaffe med choklad är supergott.

Så surfa på sverige!
Kanske ses i cyberrymden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0