Personligt

Ok, jag gillar idol! Mycket!

Godmorgon Kristina här!

Jag helt enkelt älskar idol, måste instämma med Sara för några inlägg sedan. Jag har ju inte chansen att titta på programmet eftersom jag jobbar fram till nio på kvällarna. Men den underbara tjänsten hos tv4, som helter tv4 play. Gör att jag kan se programmet tillsammans med min älskling när jag kommer hem. Det är helt fantastiskt. eftersom idol enligt min mening, är årets tv höjdpunkt.



Funderade på vad jag själv skulle sjunga om jag ställde upp. Frågade Pehr och han sa tveklöst "Pärleporten" Den tycker han är fin. Men jag skulle nog välja något annat, något som går i D. Kanske "Fernando" med Abba. Den får i allafall jag och Sara många poäng på när vi sjunger Singstar! :) Ja den skulle jag nog ta.



Nej nu ska jag förbereda lite lunch och sedan bör det i eftermiddag av till jobbet. Ska också fixa lite hemliga saker på vägen. Lite presenter och diverse.

Ha en underbar dag Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0