Personligt

Mörkblå färgen ljusnar!

God kväll, Sara här!

Ja, färgerna på både min och Kristinas vardag har varit i skiftning. Men idag kändes det som att den mörkblå färgen har börjat ljusna lite. Och det känns ju inte så dumt.(faktiskt riktigt bra) Ska stötta dig med Kristina, så din vardag blir lite mer rosa igen. Fast det är höstkallt och mörkt så behöver vi lite ljusare vardag! Så vi får kämpa på. Vi får börja igen med att hitta nåt positivt som har hänt varje dag. Vi kan inte bara köra med att vi har fått lön.    
Som min bror och jag kom överrens om igår är att " vi sitter i samma båt, men får inte fart på den". Så kloka var vi igår. Men idag har Pernilla hjälpt mig att få fart på båten. Ibland behöver man vänner som hjälper en att starta igång. Är faktiskt glad att hon har fått mig att tänka till.  Vad det handlar om får jag se om jag berättar längre fram.  Är just nu i förberedelsefasen, så jag vill ha det lite hemligt ett tag. Vissa av er läsare vet vad det är. Och kul att ni tror på iden. Och är även tacksam för den hjälp som några av er har erbjudit. Så nu är det våga mera som gäller, så det inte bara blir förberedelser! 

Så tänk på att motgångar leder till framgångar.
Och allt som händer finns det en mening med.

Sov gott Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0