Personligt

Godafton godafton!

Godafton, Kristina här!

Min rosa vardag är nu mera lite lila aktig. Inte nog med att man känner sig lite förkyld också. I dag har det ju verkligen varit svinkallt. Hur fort kom kylan till landet egentligen? Skulle kolla på skor idag...och jacka men det får bli en annan dag. Vill ha UGGS, det är skor för er som inte vet. De är inte jätteinne i år men de är varma och sköna.


 Så här ser skorna ut eller rättare sagt stövlarna. Vill även ha en lite varmare jacka men det är svårt att hitta saker man gillar speciellt om man vet vad man vill ha. Däremot så köpte jag ett puder från max factor i dag.
 Så här ser det ut. Man måste ju byta ut sitt smink lite då och då det är väldigt viktigt säger min vän och hudterapeut. Måste ju se bra ut om ett halvår iaf. :)

Jag tycker det är väldigt roligt med shopping. Älskar fina kläder och underbara väskor. Även smycken mm. Kul att känna sig lite fin ibland.

Och sara jag är stolt över dig och dagens beslut, jag ska stötta dig så gott jag kan. Det är ingen fara vettu!

Tack alla läsare men nu är det tid att natta kudden!

Sov gott Sverige!

 Och kom i håg att på hoppet kommer man långt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0