Personligt

God morgon i stugorna och lägenheterna!

Godmorgon, Kristina här!

Ite helt vanligt att jag är uppe så här tidigt i ottan. Sara slutar i dag elva och meddelade att hon skulle ringa när hon kom hem. Hon la också till "om du är vaken då förståss" ;) Men det är jag gumman så det är bara att ringa! :)

Helt otroligt vackert väder idag, min älskling är ute och springer med en vän. Det är lite skillnad mot mig som aldrig kommer igång känns det som. Jag är väldigt impad av honom!

 Nej nu är det faktiskt dags för frukost. Dagens viktigaste mål. Tänk så jag har slarvat med fruost i mina dagar men det har gått fint ändå. Jag tror inte det har undgått någon att jag alltid äter frukost i bilen, på väg till jobbet. Men den senaste tiden när jag börjat senare på dagen, har jag faktiskt sutit still vid bordet och ätit.

Nu kom min älsklign hem så nu ska jag laga ovanstående frukost till honom. Ha en jättefin dag Sverige och Sara jag väntar på ditt samtal. Har mycket att berätta!

Kram Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0