Personligt

Tack personalen på Älvan!!!

God eftermiddag, Sara här!

Idag har jag gjort min sista dag på Tallbacken. Kan säga att roligare har jag haft i mitt liv.  Ska nu på måndag börja jobba på ett helt nytt ställe. Har blivit omplacerad. Om jag hade valt att byta själv hade varit en sak, men när man inte får bestämma nåt själv, utan sätts bara på ett ställe som nån i kommunen tycker se bra ut. Då är det är inte skoj. Precis som Reinfeldt skulle bli tvingad att byta parti och gått över till vänster partiet för det inte finns plats för honom i moderaterana. Hade han gillat det. Ja ja vet det var en dålig jämförelse men ändå. Kom inte på nåt bättre just nu. Men tror nog även han hade haft en tår i ögat han med. 

Hoppas det är nån kollega från Tallbacken som läser detta. Vill tacka alla för presenten.(hälsa även de som inte läser detta) Ska bli nåt minne. Haft underbara 3½ år. Visst har det varit jobbigt ibland. Men i det stora hela har vi kämpat på och löst det mesta. Har många underbara minnen och erfarenheter med mig. Mycket skratt, tårar, diskusioner, alvarliga stunder m.m. har det blivit. Men har trivits jättebra. Men vem vet, kanske är tillbaka om ett år igen. 

Lycka till även den som får ta över brandombudsuppdraget. (Kan säga att källaren inte var godkänd idag när jag gick hem.;-) )

Vi ses på fredag, måste ju vinna bowlingen. ;-)

Kram till alla på Tallbacken Älvan
                och
Kram till alla i Sverige!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Sara , LYCKA TILL på nya jobbet !Tänk på att du är bäst !

2009-09-30 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0