Personligt

Ännu doftar kärlek!

Godkväll, Kristina här!

Har just haft lite sång via telefon med Sara. Vi har nog gemensamt utvecklat en förkärlek till låten "Ännu doftar kärlek" med Marie Fredriksson. Den är ju helt kanon, vi har också kommit på att man kan sjunga den på flera olika dialekter. Inte dåligt va? Sen beror ju allt på hur man tolkar det! ;)
 Ja jag hoppas verkligen att vi snart kan sjunga i hop live och det verkar vi få göra snart. hihi det ska bli skoj! Det är ju ett fantastiskt sätt att vidga sina stämband på.

Dagen har annars varit väldigt fin, haft besök av min föräldrar, mycket trevligt. Vädret tycker jag dock att man kan klaga på. Trafiken flöt på bra på Sörmon och damen i kassan på hemköp var mycket vänlig. Arbetsdagen gick smidigt, (förhållandevis), resan hem och tankningen funkade som jag förutsett. Kvällsamtalet med Sara var trevligt som vanligt. Så nu återstår lite tv/soff mys med min älskling och sen sussa gott!!
 Har dessutom kommit på att jag helt enkelt älskar rosor! Det är min favoritblomma alla kategorier. Titta så vackra. Bilden gör dem dock inte rättvisa.


Så jag och John blund säger Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0