Personligt

1 September!

Goddag Kristina här!

Ja då var det första september idag! Vad fort tiden går det är helt otroligt. Mycket hinner att hända på ett år. En liten liten fundering bara.

Gick upp väldigt tidigt i morse trots att jag inte börjar jobba förrän kl 16. Jag och min älskling tog en liten tur till stan, fikade och hade lite mysigt. En helt underbar start på dagen. Så vi får hoppas att resterande del av dagen blir lika bra.

Tänkte även ta en tur till ÖoB för att kika lite om de har lite förbrukningsvaror som man alltid kan behöva. Alltifrån plastpåsar till duschcreme och förstås blir det ju alltid lite godis. Jag har ju börjat att dra ner ordentligt på just godis men det går inte så jättebra faktiskt är oerhört sugen på choklad och diverse. Skulle behöva tappa något hekto på magen! Men helst ingen annanstans. Vilket oerhört lyxproblem egentligen men det är så det är att vara kvinna. Vad gör man inte för att få på sig en elegant klänning.

Hoppas att du har kryat på dig Sara, försök att vila ut så gott det går. Drick mycket och ha varmt på fötterna. Bädda ner dig med sköna sängkläder i soffan, sätt på en bra film och sov. Det är det som susen gör. Vi får höras i kväll eller så ringer jag dig under dagen!

Så ha en god dag sverige och tänk på Kärlek, det är alltid trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0