Personligt

Vardagslyx!

God eftermiddag, Sara här!

Måste börja med att jag och Kristina har kommit över 100 inlägg på denna blogg. Hurra!! Detta får vi fira nån dag när vi ses. Hoppas det inte dröjer.....

Nu när inte jobbet är så roligt, får man försöka få en trevlig fritid. De sista dagarna har det varit vardagslyx. I tisdags var jag och Sarah och åt en trerätters middag. Åh vad gott det var. Maten smälte i munnen. Kändes hur lyxigt som helst att äta så god mat en vanlig tisdag. Tack Sarah för en underbar kväll. Det måste vi göra om. Igår bar det iväg till Ikea. Fick man handlat lite till sitt hem. Det gjorde det roligare att städa. Vad lite ljus och nya blommor kan göra ett hem. Ja Ikea är roligt att gå på. Det finns endel att handla och nu har jag sett en soffa som jag skulle vilja ha. Så nu får jag försöka spara ihop lite mer pengar. Idag fick jag inhandlat ett par stövlar. Jisses vad glad jag blev, när jag äntligen har hittat ett par stövlar som går över mina vader. Ni som har samma problem som mig, vet vilket problem detta kan vara. Men nu så kan även jag ha stövlar på mig.  
Så vad lite vardagslyx kan göra ens vardag roligare, trevligare och mysigare. Tror nog det bara är positivt. Man behöver inte göra allt det lilla extra på helgerna. Finns många fler dagar att välja på.

Sverige, glöm inte bort att lyxa till vardagarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0