Personligt

Soluppgång!

 God morgon Kristina här!
Titta vilekn fantastisk soluppgång! Hur kan man inte bli lycklig av den. Tack Sara för förra inlägget. Det var jättegulligt skrivet. Ja det är nu dags att våra vardagsfärger blir lite ljusare. Tror jag ska byta färg till limegrön. den blir man alltid glad av.

Fick lite sovmorgon i dag och det var väldigt tacksamt. När man jobbar sent vänder man gärna på dygnet och det gäller ändå att få den sömn man behöver. Tänkte hitta på något innan jobbet här med min älskling. Hoppas att han kanske är sugen på lite god mat.

Vi får se vad det blir. I dag skulle vi tydligen börja med något nytt projekt på jobbet också. Undrar vad det är? Eller egentligen vet jag faktiskt vad det är, inte så mycket att välja på. Vi ska väl sälja något annat helt enkelt :)

Igår vann jag frövrigt på trav, köpte en harry boy, det blev hela 12 kronor. Vad ska man göra med vinsten hihihihi

Ok, nu ska jag börja göra mig i ordning. Ha en fin dag Sverige!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0