Personligt

Lördagkväll, vilken härlig kväll!

Godafton, Kristina här!

Jag hoppas att alla haft en trevlig helg så här långt. Just nu i skrivande stund så är disk, tvätt och städning helt bortblåsta. Det känns fräscht, luftigt och underbart. Gott att kunna slappna av bara och ha en mysig tv-kväll i kväll. Mannen min är ute på jobb men det dröjer nog inte så länge förrän han är hemma. Är så stolt över honom att han gör allt han kan för att rädda liv.

Var en liten sväng till IKEA idag. Fick inte fatt i så mycket man det är bara helt underbart att gå runt och titta lite. Älskar att gå i affärer. Det är nästan inte någonting som får mig att slappna av så mycket som då. Jag behöver verkligen inte att köpa något utan det är skönt ändå.

Hoppas att ni alla får en skön kväll. Nu ska jag se Americas next topmodel!

Godkväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0