Personligt

Färjestad!

Godkväll, Sara här!

Ja då har vi kommit in i oktober och hösten är här. Har fått skrapat is på rutan på bilen, så även kylan är här. Det innebär även att hockysäsongen har dragit igång. Ja, mitt hjärta klappar lite extra för FBK. Inte för att jag följer sportresultaten stenhårt. Men när det pratas hockey så är det roligt när det går bra för Färjestad. De flesta hejar på Frölunda, som bor i häromkring. Så det största kravet jag har på FBK är att de vinner över Frölunda och kommer före dem i tabellen. Finns risk för att jag blir retad annars..... Så nu får ni kämpa hem guldet igen. Det hade varit allra bäst.....


HEJA FÄRJESTAD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0