Personligt

Hem till gården!

God förmiddag, Kristina här!

Ja då var det sovmorgon i dag då. Kom upp för några timmar sen. Börjar inte jobba förrän kl 15 i dag men jobbar intill sena kvällen i stället. Helt ok, gillar sovmorgon :)

Hade tänkt att kolla på "hem till gården" nu, det var väldigt längesedan sist. Det som är bra med såpor, är ju att man kan missa en hel del avsnitt och fortfarande vara helt uppdaterad, eller åtminstonde förstå vad det handlar om. Det är ju bra!



Dagen kommer att bestå av jobb, jobb och jobb. När jag kommer hem i afton tror jag att jag ska laga något riktigt gott till den sena middagen. Vet inte vad det ska bli ännu, vi får se.

Min rosa vardag fortsätter alltså med stormsteg. Snart är det helg. :)

Vi försöker ju varje dag att hitta positiva saker.

Mina topp 5 idag

1. Har världens bästa älskling
2. Har världens bästa familj och vänner
3. Har hittat underbara väskor på nätet
4. Har lite skön fritid innan jobbet i dag, allt är tvättat, diskat och städat
5. Ska ha mina nya ACNE jeans på mig i dag

  

Underbara ord att ha på väggen eller hur?! Vill ha alla!

Ha en fin dag Sverige!

Önska, dröm om det, gör det....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0