Personligt

Godförmiddag!

Hej, Kristina här!

Ja i natt så var det återigen dags för min älskling att släcka lite bränder och i skrivande stund håller de på ännu. Han är så duktig, jag är stolt! Själv är jag ganska trött och ser verkligen fram emot att jobba en kort kväll i kväll. Det ska bli såå skönt. Måste förståss titta på Bonde söker fru i kväll. Jag höll på att skratta mig fördärvad över Roger förra gången, han är bara så underhållande. Vill gärna ta kontakt med kvinnor men han säger ju ingenting! Då kan det bli svårt. Ha ha ja vi får se hur det går!


Ja vi får hoppas att detta blir en riktigt bra dag och att alla hittar något positivt i sin vardag!
Stor kram Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0