Personligt

Vänner på distans!

Godkväll, Sara här!

Att ha vissa av sina nära och kära långt ifrån är inte alltid så lätt. Mycket telefonsamtal blir det och kostnader på detta. Men igår gjorde jag Kristina glad och även Pehr. Vi har haft en förmåga att prata i mobilen och det har visat sig bli lite dyrt.( men det har det varit värt) Men för att inte minska på samtalen,utan på kostnaden. Så bytte jag abonemang på min mobil. (passade även på att byta mobil med). Så nu är vi inte bara vänner, utan vi är också teliavänner. Det innebär att vi kan prata hur länge som helst, för nästan ingen kostnad. TOPPEN! Vad de ska göra för de pengarna de har lagt på mig innan...... var de visst inte överrens om. Den ena vill spara och den andra shoppa. Vem som vill vad får ni lista ut själva.

Denna dikt är tänkt till dig, Kristina!  



Var rädda om varandra.

Kram Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0