Personligt

Kaotisk vecka, men en trevlig helg!

God förmiddag, Sara här!

Ja då har man vaknat upp till en regning söndag. Har ställt om de klockor som behövde hjälp med detta. Har några moderna klockor som ställer om sig själv. Det är ju väldigt smidigt. Tycker synd om de som har jobbat i natt. De har fått kämpat en timme extra. Vet av erfarenhet att det är den sämsta natten att jobba. När kl är tre så dras sig de automatiska klockorna en timme tillbaka och klockan är åter två. Ja man är ju inte i det piggaste laget när detta händer. Nä mycket bättre att få sova.

Ja min blåa vardag är ju som sagt i skiftande blå. I torsdags fick jag ett telefonsamtal om att jag är återanställd. Förstår inte vad kommunen håller på med. Undrar om de har någon koll på vad som händer. Känns inte som detta. Så jag får väl vara lite nöjd med att få mitt jobb tillbaka. Men vågar inte tro på det fullt ut. Är skeptisk om detta är sant. Vill nog att allt ska vara klart innan jag vågar slappna av. Har varit så många turer fram och tillbaka. Undrar om de tänker på att det finns en männsika bakom namnet de har på papper. Om inte, borde de göra det. Finns säkert nån mening med detta och att det kommer nåt gott efter. Det är det jag får hoppas på. Just nu suger det energi. 

Det är tur man har haft en trevlig helg, efter den kaotiska vecka som har varit. I fredags var jag på tjejkväll. Mycket trevligt med god mat och singstar. På lördag var det marten (marknad). Gjorde lite fynd. För att avsluta lördagen med födelsedagskalas. Linnea fyllde hela 10år. Hurra! Så idag söndag ska jag ägna mig åt att titta på tv och myspysa i soffan.

Sverige ha en riktig myspys söndag!!!


 



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0