Personligt

Playtv!

Godkväll, Sara här!

Ja då var det onsdag och jag har jobbat kväll. Detta innebär att jag har missat bonde söker fru. Katastrof!!! Men vilken tur att det finns play tv via datorn. Så imorgon när jag har slutat mitt jobb, är det jag som kryper upp i soffan med ostbågar. Loggar in på datorn och tittar på bonde söker fru. (Hinner nog med ett samtal till Kristina med innan hon börjar jobba.) Ser redan fram emot detta. Detta är ju super bra när man arbetar så som jag gör. Man kan ju inte missa höstens såpor. Så nu kan jag följa färjan, bonde söker fru, ensam mamma söker, mammas pojkar m.m.  När jag vill.

Förr så var det ju video som gällde. Men hur många gånger glömde man inte att programmera videon innan man skulle åka någonstans. Kom hem och var besviken på sig själv att man glömde det eller bandet hade trasslat sig. NÄ så detta med play är så bra. Tror även Kristina tycker detta är bra. För när jag ringde henne i morse satt hon och kollade på färjan, som hon tydligen hade missat pga jobb.

Så länge leve playtv!;-)

Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0