Personligt

Ahhhh söndag!

Godafton, Kristina här!

Ja då var det söndag i dag igen. Känns som om det bara är fredag och söndag nu för tiden. Tänk vad sakta en vecka går och vad fort en helg rusar förbi. Idag har jag varit hos mamma och pappa. Bytt till vinterdäck och haft det trevligt. Det är lite bra nu när kylan är på väg. Hoppas att det inte blir mycket snö i år, endast dagen före och dagarna efter jul! Självklart på julafton sen kan bli vår!

Ja man kan ju alltid önska sig i allafall. I skrivande stund ringer nu Sara. Hon får prata lite med sin bror så hinner jag skriva klart hihihi :)

Har även börjat rensa lite kläder i dag, ska börja ta tag i sovrummet och dess utseende. Min far hade en rolig kommentar härom dagen: -"va, har ni ett skrivbord i ert sovrum? Det har jag aldrig sett!" Förvisso är det ju bara normalt att pappa inte är så ofta i vårt sovrum men det faktum att skrivbordet inte syns, förtäljer lite om vad som finns framför. En massa bråte! Ska dock ta tag i detta under veckan och vi har faktiskt en fantastisk plan.

Jag hoppas att alla får en trevlig söndagskväll och att er första vardag denna vecka blir kanon!

Sov gott Sverige!

Ps, här är en liten kisse som gillar söndagar     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0