Personligt

Väskor

Godafton, Kristina här!

Måste börja med att säga att jag är väldigt glad att Sara härom dagen hade den goda smaken att skriva om väskor. Det bästa som finns i materialväg! Helt underbart med nya väskor, gamla väskor, svarta väskor, bruna väskor, röda väskor, väskor i silver och i guld. Ja åh, jag blir alldeles till mig. Det är så roligt med väskor.

Tyvärr måste jag säga att det börjar bli en hel del. Trots min ringa ålder, har jag väskor som räcker ett helt liv. Men det är ju så kul. Kan med säkerhet säga att det blir fler! En väska kan ju få en hel outfit att se bättre ut. En handväska är ju väldigt personlig och det är inte tillåtet att titta i andras handväskor. Det är mycket mycket privat.

Ex, på snygga väskor enligt mig

 

Denna är ju jättesnygg och klassisk, passar till det mesta. Stilren.


 

Ovan en jättesnygg klassisk saddlebag från Dior. Snygg och lite festligare. Man får ju inte ner mycket. Mobil, liten plånbok, kanske ett läppstift. Sen är det fullt.

 

Denna tycker jag är fantastisk i underbar ljust rosa. De bruna detaljerna gör den mer exklusiv. Trevlig detalj till våren eller sommarens läckra pasteller.



En mycket gullig och lite festligare väska med guld detaljer. Piffar upp ex. den lilla svarta klänningen! Guld mums, toppen!



Denna mulberry väska är också helt fantastisk. Bra färg, passar till mycket, rymlig och bekväm på armen. En klassiker som håller sig lika fin ju äldre den blir. Skinn är ju bra på det sättet. Ska användas för att få rätta looken.

Ja detta var bara ett litet urval av helt fantastiska väskor. Oj vad det är roligt. Hemsk ledsen om jag låter exhalterad. Men det är jag verkligen.

Så shoppa lugnt Sverige och tänk efter när ni ska köpa väska. En väska är inte en bra väska om du inte har behov för den eller att du inte trivs i den. Då kan man lika gärna ha en påse. En väska ska spegla lite av ens personlighet. Trivs du med dig själv trivs du med din väska och tvärt om.

Sov gott Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0