Personligt

Snart helg!

Godafton Kristina här!

Godkväll, godkväll äntligen är det snart helg. Har längtat såå mycket! Ska bli så skönt! Helt underbart! Nu tycker ni kanske att jag låter väldigt entusiastisk, men det är jag och de som vet vad jag gjort hela veckan, förstår varför! :) Får ju inte heller glömma bort att fira far! ska fundera lite på vad jag ska köpa. Min pappa är väldigt intresserad av teknik så det får nog bli något sådant! Annars är det ju väldigt vanligt med rakapparat eller slips. Det har han ju naturligtvis massor av redan. Får se vad det blir....

Jo jag har ju även fått mina nya glasögon här i går. Det blev ju solklart allting verkligen. Oj oj vilken skillnad vid datorn i dag. Inget att klaga på alls. Så tack Smarteyes :)

I morgon är det ju även mitt favoritprogram Idol så ja vad kan man säga...Är det konstigt att man längtar till helgen?!

Tänkte avsluta med en rolig historia:

Lille Nisse svarar i telefon:
- Nä, mamma är inte hemma.
- Din pappa då?
- Nä, bara min syster.
- Hämta henne då, är du snäll.
Därpå följer en stunds prassel, stönanden och buller innan Kalle återkommer:
- Jag kan inte få upp henne ur vaggan

Nästan som att vara på jobbet....hihihi

Sverige, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cams

haha... den var rolig... tack för den... lånar den =) man ska glädja många juh....

ha en super skön helg... kram

2009-11-06 @ 08:42:13
URL: http://mammamodestys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0