Personligt

Måndag! Viva la vida!

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja då var det måndag i dag! Trodde det var tisdag, blev lite besviken hihi. Jag har verkligen fått Darins cover av "viva la vida" på hjärnan. Har nynnat på den melodin nu i säkert en vecka. Gillade ju även orginalet men den har fäst sig i min hjärna nu. Går runt och sjunger den hela tiden. Även Pehr faktiskt! Det är lite kul!

 och detta är Darin för er som inte vet.

Annars har det varit en helt ok dag faktiskt. Tog en liten tur på stan efter jobbet med Anna. Det regnade som bara den och jag glömde mina vantar i en affär. Annars var det skoj!

Ska förövrigt på födelsedagskalas i morgon hos min goda vän Marie. Hoppas att hon blir glad för sin present. Det ska bli lika roligt som vanligt att träffa Familjen Bäckström-Johansson.

Har för övrigt inte mycket att berätta idag.

Ha en riktigt fin Måndagskväll, sverige se framåt, i morgon är det Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0