Personligt

Måndag och regn, men sol i sinnet!

Godkväll, Kristina här!

Hoppas att alla har haft en bra måndag i dag! Här i byn har det regnat och regnat. Men vad gör väl det, all julbelysning lättar upp i mörkret. Tycker det är fantastiskt fint med all dekoration i alla affärer och utanför. Väldigt mysigt. Får nog ta och se till att balkongen får sin slinga med ljus i helgen. Jag är väldigt traditionsfast och tycker att man ska sätta upp sådana saker i rätt tid. Så vi väntar...Ska bli mysigt!
 
Vilket underbart träd va men så mycket jobb....

Vad har då hänt i helgen? Kalas hos Sara, mycket trevligt. Vi åkte upp på fredagkväll och hade lite fredagsmys. På lördag kom svärmor, svärfar och Margareta. Mycket god middag fick vi som sagt. Vi avlutade helgen i går med en mysig middag ute på stan i Trollhättan. Mycket god mat och trevligt sällskap.

Annars rullar allt på som vanligt. Tog en liten shoppingtur med Anna innan hemfärd i dag. Trevligt som vanligt. Gillar alla presentförpackningar som nu börjar poppa upp i de flesta affärer. Men jag är väl arbetsskadad. hihi

I afton har jag och min älskling haft lite tvmys med våfflor och lite godis. Trevligt i regnet.



Ha en fin måndagskväll Sverige! Kram            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0