Personligt

Varför slutade Dallas?

Hej igen mitt i natten!

Efter en trevlig tv kväll, med alldeles för mycket lösgodis, kom jag att tänka på en sak.
Alla de serier vi tittat på under kvällen har ett innehåll av skräck och andra hemskheter. Till och med beck var lite obehaglig i kväll.

Tog sen en skön dusch och kom att tänka på en alldeles underbar liten trevlig serie, Dallas! Varför slutade de att spela in den? Den hade ju allt på en lagom nivå. Pår den tiden, var det säkert lite hemskt, men i dagens läge är den ju trevlig i jämförelse. Lite intriger, lite alkisar, lite action, lite drama och allt sammanknutet till ....Bensin! Till och med det är ju högaktuellt i dag. Nej jag saknar Sue-Ellens darriga läppar och tårögda ögon, Lucys fina rosa kläder och att Bobby faktiskt bara hade drömt allt. Helt suveränt!

Annars har det som sagt varit en lugn och skön kväll. Hoppas att sara har det fint och roligt på sin semester. Tror nog att jag får ringa i morgon och höra så att allt står bra till.

Godnatt Sverig Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0