Personligt

Varför gjorde jag inte det?

Hur många gånger i livet har man inte frågat sig, -varför gjorde jag inte det? Ja det har nog hänt en och annan gång. Sist det hände för mig gällde det skoval på semsestertrippen! :)
Självklart Sara ska jag fråga dig nästa gång. Det gick ju som sagt bra sist vi var i väg till Saltö.

För att nu komma tillbaka till vår semestertripp i Skåne. När vi gick där i Ystad så slog mig ju tanken om det var bättre förr. Skrev om detta för några dagar sen. Men jag vill nu tillägga några saker. Inte ens grändnamnen var speciellt förtroendeingivande.



Eller varför inte nästa gränd:



Hmmm....ja en bild säger mer an tusen ord, visst är det underligt att folk vill gå in i gränderna överhuvudtaget?

Undrar när Sara slutar i kväll, hoppas på samtal i kvällingen!

Avslutar med en bild på mig filosofierande i Glimmingehus, festlokalen, en sittplats i fönstret.



ha en fin dag tills vi hörs igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0