Personligt

Vilande muskler har hittats!

God kväll alla hurtisar i Sverige!

Oj, jag har hittat mina muskler. Denna jag är Sara. Har hittat till gymmet efter min semester. Var på ett pass som kallas pump. Det är gruppträning med skivstång. Det gick inte lika lätt som innan semester. Vad kan detta bero på? Ska inte analysera om vad det kan bero på. Det kommer kroppen själv att tala om i morgon. Finns stor risk för träningsvärk. 
Men jag är stolt att jag har hittat dit igen.  
När instruktören stod och talade om att "nu ska det brännas i musklerna", var mina redan förkolnade. Ajaj vad ont det gjorde i musklerna. Men man vågade inte ge upp. Hade massvis med hurtiga människor omkring mig som inte hade gjort som jag. (tagit semester från träningen)

Men imorgon ska det bli vilodag från träning och även söndagen med. Har hela helgen på mig att vila upp mig för ny träning.......

Nu blir det soffan för att ladda ny energi och även stoppa i mig ny energi!!
Hela jag blir fylld av energi!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0