Personligt

Någon som vill byta? Jobb mot semester!

Katastrof!! Semestern är slut. Hur kunde dessa fyra veckor gå så fort. Har inte alls lust att jobba imorgon. Så om det är nån kollega som läser denna blogg och kan tänka sig att jobba istället för att gå på semster. Hör gärna av er så kan jag byta bort några jobbturer till semester.        (Hoppas någon vill och ringer.)

Komma i den gråa vardagen igen. Det är väl det som händer när semestern är slut?  Varför ska den vara grå???? Kan den inte var blå, röd eller någon annan glad färg.
Ska försöka att ha en blå vardag. Vad det nu kan innebära?
En sak är väl att  komma igång med träningen (igen). Träningen har en förmåga att ta semester även den. Men snart så, gymmet here I come.
Är det någon som har fler ideer på vad som en blå vardag kan vara, är jag tacksam på förslag.(vet bara den grå)

Ha en bra semester för er som har eran kvar.
Kristina, nu har halva semestern gått. Visst går det fort???Ska bli kul att höra vad du väljer för färg på din vardag. Jag gissar på rosa!;-)

God kväll Sverige!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Min vardag blir gul när jag läser din blogg !Du är alltid glad som en sol !

2009-07-20 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0