Personligt

Kosta vad det kosta vill???????


Har nu kommit hem från en tripp utmed det vackra Sverige. Har varit en underbar resa med både regn och sol.
I en stad någonstans i Sverige såg jag denna "reaskylt". Vet inte om jag tyckte det var så billigt. Tre skjortor för tusen kronor. Hade ju varit i Ullared och för samma kostnad fick jag en jacka, topp, tröja, underkläder, parfym, smink, hårspray, handväska, hårfön, toapapper, tre påsar ahlgrens bilar och ytteligare några saker till.
Så vem går och köper tre skjortor för 1000 kr när Ullared finns???

Angående ahlgrens bilar så skiftar de i pris som hela bilmarknaden gör. Har fått en viss kärlek för dessa bilar under semestern och fått köpt dem för olika priser. På ett ställe köpte jag en påse för 23kr. När jag sedan dagen därpå var i Ullared fick jag köpa tre påsar för samma pris. Jag som är dålig på bilar funderar på om de tillverkar olika bilmärken i även dessa påsar. Var det ferrari jag åt första dagen och rostig ford jag köpte dagen efter. Jaja, för min del så var det en bil som det även är i verkligheten. En bil som ska ta mig från punkt A till punkt B.
 Min lilla pärla har fört mig 76 mil utan några problem. Det enda den krävde av mig var lite mer bensin.
Så med en trogen pärla och ahlgrens bilar har det varit en bra semester.


Godnatt Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0