Personligt

Teknologin funkar när den själv vill.

Hej och hoppas alla haft en bra natt!
Vi har haft detta. Idag kommer den stora äran att vi skriver ihop. Det var längesedan detta inträffade. Skoj! Just nu har vi ett sladd problem. Nu har ju inte isen lagt sig. Så det är inget sådant sladdproblem vi har, utan vi pratar om teknikens sladdar. Vi hade tänkte vara sommarsvenskar och se på allsång på skansen. Men vilka problem vi har haft. Tiden som detta program gick i går passade oss inte. Hade annat trevligt för oss. Istället inskaffade vi oss kablar som man kopplar pc till tv.
Första problemet var ju att svt aldrig lade ut detta program igår. Men då funkade kablarna. Men vi roade oss med roliga inslag från youtube.
Andra problemet som är idag var att allsång på skansen nu fanns att se på, men då ville inte pc skicka över bilderna till tv.  Fick bara ljud. Så nu har vi lyssnat på allsång på skansen och ibland sett bilder. Så visst är sladdar bra, bara de inte sladdar.......

Nu ska vi sladda, vi sladdar oss vidare idag....

Ha en bra dag Sverige.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för att jag fick veta att det beror på sladdfel när inte pc:n fungerar . Jag trodde det var mig det var fel på.Nu förstår jag att det är sladdfel .

2009-07-31 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0