Personligt

Är alla stötar bra?

Ja efter dagens fest för pappa, så har vi nu fixat klart det som det var förut. Alla inblandade är hemma som de ska, trots regnet i går. Alla fick en säng att sova i.

Efter att ha åkt en bit med bilen i dag, skulle jag kliva ur. Satte mig dock på en sladd av något slag som min far hade i bilen (han är väldigt teknik intresserad) det var dessutom lite ström i den. Gissa om jag blev paff när jag fick en ordentlig stöt. det som förvånade mig var, att mitt ben som krånglat ett par dagar, plötsligt blev mycket bättre. Pappa såg nöjt på mig och sa,- Du ser gumman, det är ingen fara, alla stötar är bra!! Detta kunde jag ju inte riktigt hålla med om. Visst finns det ju farliga stötar. Men min far har ju rätt i att det finns en hel del bra också.

Man kan ju stöta på någon (dvs ragga), det är ju bra. Man kan stöta på någon (dvs träffa någon på gatan spontant) det är ju bra. Man kan få elchocker och det kan ju vara bra för dem som behöver det. Så visst finns det tillfällen när en liten stöt sitter fin fint!!! :)

Hoppas att min svägerska Sara har det fint på semestertrippen

God afton Sverige

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det var en trevlig fest i lördags som jag tackar för.Men du stöt inte på vem som helst, tänk på att du har Pehr

2009-07-12 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0