Personligt

Julklappar!

Godkväll, Sara här!

Ska försöka skriva några rader nu i julstressen. Igår så köpte jag några julklappar. Är nästan klar. Tur jag inte var stressad för de expediter som hjälpte mig var antingen nyanställda och på upplärning eller så träffade jag glada pensionärer som gjorde nåt barnbarn glad genom att hjälpa till att stå i affären en stund. De kämpade på bra och jag gick därifrån nöjd med mina paket. Av en expedit fick jag rådet att handla sista timmen innan stängning. Då har man tydligen hela affären för sig själv. Kanske ska testa det nästa år och springa i affären sista timmen. Men det är samtidigt lite kul och komma ut och titta på folk. Ja det är bara hoppas att de tänkta paketen passar de som ska få dem. Men det är skoj att handla när man hittar den perfekta klappen. Ska ju vara lite genomtänkt. Så nu är det till att slå in dem med kärlek med. Kanske ska försöka mig på nåt rim med. Det brukar vara skoj och då tar ju paketöppningen lite längre tid. Få fundera ut nåt smart. 

Hoppas ni med finner den bästa klappen!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0