Personligt

Jag har bestämt mig

Godafton, Kristina här!

Ja då var det första december i dag. Toppen! Bara några få dagar kvar till julafton. Det börjar ju bra denna månad med lite kallare väder och fantastisk belysning runtom i stugorna.

Har en liten fundering på det här med att rösta. Det är ju väldigt populärt att rösta om allt nu för tiden. Alla program/dokusåpor går ju ut på att någon ska röstas ut och får åka hem, man ska rösta på internet om man tycker vissa saker är bra eller dåliga, ja även Alladin asken är i fara nu. Tydligen måste man rösta för att inte ens favorit ska försvinna ur asken!!!
 

Hur gör man då om ens favorit redan är borta? Min var nämnligen fransknougat, helt fantastisk choklad pralin! Så jag har bestämt mig, jag ska inte rösta alls!

Däremot så ska jag satsa på Anthon Bergs choklad i år bara för att jag faktiskt kan välja och avböja att rösta!


Så Sverige, stå upp för era åsikter och välj det ni vill!

Trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Fram för fransk nougat ,den bästa av alla !!!!

2009-12-02 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0