Personligt

Godmiddag!

Godmiddag, Kristina här!

Känner mig inte riktigt på topp just nu men det är bara att vila och ta det lite lugnt. Det går över. Ja då var det äntligen fredag för oss som gillar fredagsmys. Vet att Sara med stor sannolikhet kommer ha väldigt trevligt i kväll och jag ser fram emot att få höra allt om detta i morgon. Ska bli skoj att träffa Sara under helgen. Det är ju hela två helger sen vi sågs :)

Att döma av min status så har jag inte gjort något i dag. Bara sovit och tagit det lugnt. Kurerat mig helt enkelt. I går fick vi faktiskt lite snö här i Vålberg. Helt underbart fint var det men i morse hade det regnat bort. Jag hoppas att det kan komma mer i kväll. Tycker det är så fint med snö, bara man inte ska ut i trafiken.

Den stora önskan är ju att det kan komma snö på julafton, det vore helt suveränt!

Ha en riktigt trevlig fredag och Sverige glöm inte mysa!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0