Personligt

God fortsättning!

God fortsättning, Sara här!

Hoppas eran jul har varit bra. För min del har förväntingarna inför julen stämt in. Fick god julmat med saftsoppa och skorpor till efterätt. En tradition som vi har i våran familj. Tomten kom inte, men ändå fanns det julklappar under granen. Han måste ha varit där under tiden jag gjorde samhället en tjänst.(jobbade) Men han kom med bra klappar även detta år. Konstigt att han vet vad jag vill ha?
På juldagen var vi hos min moster Kristina med familj. En väldigt trevlig kväll, med julklappslek, uppsatsläsning (Tobias, du får mvg av mig på den uppsatsen. Den var rolig.) och väldigt god mat. Denna dag kom även snön. Och nu pratar vi snö. Ännu en gång funderade man på om man skulle få övernatta på 45an. Men jag är glad att vi slapp detta även denna gång. Vi slirade oss hem sakta men säkert. 

  
Jag och Kristina på juldagen!

God fortsättning Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0