Personligt

Fredag, ska rösta på Idol men har själv ingen röst!

Godmiddag, Kristina här!

Hemma i dag pga ingen röst helt enkelt. Är förmodligen en uppföljning av förkyldningen sist eller överansträngning. Använder ju min röst hela tiden på jobbet så det kan vara en orsak. Trots det så hoppas jag att det går över snart för jag hatar verkligen att inte kunna uttrycka mig. Det är tur att man kan skriva och göra sig förstådd på så sätt, underbart med teknik då!

Som sagt är det ju Idol final i kväll. Detta kan inte missas på något sätt. Vilken är er favorit? Min är både Calle och Erik faktskt. Calle för att han verkligen har utvecklats och jobbat för att bli kanon! Rösten har ju alltid funnits där. Erik för att han sjunger fantastiskt men det låter trots det lite lika hela tiden. Inte någon större variation i låtvalen heller. Så min favvo blir Calle!

Vi får se hur detta slutar. ska hursom helst tillbringa kvällen i soffan, med thé och glass. Allt för att så såsmåningom få tillbaka rösten! Sen är det ju gott med!

Ha en riktigt trevlig fredagskväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0