Personligt

Rosa vardag

Godkväll, Kristina här!

Ja i morgon infaller den rosa vardagen i mitt liv. Kan inte säga att jag varit missnöjd direkt med min semester. har haft det helt underbart! Tänker man rosa så blir ju även vardagen lite lyxigare. Tog en liten tripp till sunne i dag. Vi hade inte något på agendan direkt men så kom vi på...sunne har vi ju inte varit i ....på länge. det slutade även med ett besök på Rottneros.

När vi var på Rottneros, som är en park, så kunde jag känna att jag var glad att vi inte har hus. Vilka enorma gräsmattor det finns. Helt otroligt men visst är det fint när det är i ordning. Så vad gjorde vi, jag och Pehr. Ja vi tog bilder på statyerna och jag pserande bredvid, förståss i samma position som statyn. Gissa om det blev roliga bilder! Smakprov kommer längre fram....

Sara jag har en fråga, hur gör man frigolit?

Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0