Personligt

Lockigt hår!

Hej och godafton, Kristina här!

Hoppas att Sara har riktigt trevligt i kväll. Tänker inte avslöja vad hon gör men det kanske ni får veta någon dag ....eller inte :)

Haha ja vad ska man säga om den rosa vardagen i dag? Denna dag har varit lite ljusrosa. Inte mycket har hänt men det har ändå funnits tid till lite eftertanke eller iallfall tanke. Jag har lärt mig i dag att det inte går att beställa strips, prata i telefon, samt  tänka på något helt annat än nuet. Jag ÄR kvinna men det hjälper inte min simultankapacitet något värre. Det är otroligt slitsamt att göra allt på en och samma gång. Men då fick jag avlastning...av McDonalds trevliga anställde. Han sa:-Jag kan dra ditt kort om du vill! Det var ju hjälpsamt! ;)

Jag hoppas att det inte regnar i morgon och jag vet nu att det finns andra vägar till att få lockigt hår, genom locktång och genom elstötar. Det förstnämnda är ju förstås att rekommendera. ;)

Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0