Personligt

Lite lördagsfunderingar!

Godkväll Kristina här!

Tack till alla som följer vår blogg det har varit stort intresse på det senaste. Det är jätteroligt att höra!
Vad har då hänt i dag? En mycket trevlig dag med min underbara mor. Hon har nu fått sin vackra färg i håret igen. Har även fått hjälp av min snälla svärmor med en liten "hemlig" grej. Det tackar jag för ödmjukast för!

Saknar sara lite ikväll, hon är hos sin goda vän i afton. Kunde inte hålla mig och ringde förut. Det verkade vara en lyckad tillställning. Jag hoppas hon får en fortsatt trevlig kväll.

Har haft så många funderingar och så mycket att tänka på under veckan här, så jag har beslutat att ta semester från tankeverksamheten i afton. Så mitt mål är att bara tänka på min underbara älskling, min alldeles fantastiska godisskål, samt god dricka. Det är planen. :)

Så gott folk detta ordspråk får ni lista ut själva -"In Nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti "

Ha en riktigt god kväll och god natt sverige 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0