Personligt

Lite av dagens tankar....

Godkväll, Kristina här.

Vill börja med att tacka Sara för en trevlig helg, vad roligt vi hade i fredags! Har inte skrattat så mycket, så länge, på väldigt länge! tack! Vill även tacka min underbara älskling som jag bara helt enkelt älskar och som alltid får mig le!

Hursom helst så har min rosa vardag börjat på samma sätt som vanligt. Gick upp, åt, åkte till jobbet! Har dessutom haft lite tankar paralellt med jobbet i dag. Det första jag funderade på var...Varför har jag huvudvärk? Två min senare fick jag svaret, det åskade! Dagen flöt på och vid lunch (tretiden) hade jag fortfarande inte presterat det jag skulle så det var bara att lägga i en högre växel. Det i sin tur fick mig osökt att tänka på när man växlar pengar i annan valuta, vilket förde mig in på tanken att jag faktiskt har lite euro liggande som jag kan växla in.

Dagen flöt på sedan i ganska rask takt och det som nu, för mig, verkade som eftermiddag var kväll. Sara har varit väldigt duktig och tränat i dag. Det ger vi en applåd för! Applåden får mig osökt att tänka på en helkväll på krogen, vilket i sin tur gjorde mig väldigt sugen på nötter. Konsum var ju inte öppet. Så det fick helt enkelt gå över. Konsum fick mig i sin tur att tänka på Emma, och henne ska jag messa nu! Eller i morgon ;)

Som ni nu märker av så är det inte jättelätt för mig att hänga med i mina egna funderingar och det är inte alltid lätt att inte blanda ihop allt. Men så är det väl att vara en tänkare. Har räknat ut att om jag tänkte 10% mindre per dag så hade jag faktskt haft ork att motionera! Så gott folk, jag ska inte sluta tänka!

Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0