Personligt

I efterhand....eller förhand det är den stora frågan

Godkväll Kristina här!

Hade precis en diskussion via telefon med min kära Sara. Diskussionen handlade om man verkligen kunde göra vad som helst i efterhand. Vi var eniga om att det kunde man inte. Men ibland så måste man ju...

Däremot är det mycket som är skönt i efterhand. Att bada i iskall sjö är ju underbart i efterhand. Att bada bastu är ju skönt i efterhand. Sova är ju skönt i efterhand för man blir ju pigg dagen efter. Att äta något nyttigt är ju skönt i efterhand för det ska ju ge långsiktigt resultat på hälsan. Så ja visst finns det en rad händelser som är sköna i efterhand. Men finns det något som är skönt på förhand?? Tacksam för svar/idéer.

Vad har då hänt i dag, ja inte mycket, jobbat som vanligt. I morgon börjas det senare så ser fram emot lite sovmorgon.
Ska nog se till att få något vettigt gjort. Jag eftersöker dock lite bra program på tv, det är verkligen dåligt utbud just nu. När börjar alla bra serier som man kan slappa till....det är ju helt underbart.

Dagens frukt är för tillfället fikon, och dagens ord är choklad

fikon                    choklad

Det är konstigt detta med att Christer Fuglesang (risk för felstavning) verkligen orkar åka upp i rymden igen tycker jag. Personligen skulle jag aldrig sätta min fot där. Vad hemskt! Ingen luft ingenting! Jag gillar ju inte heller när man kommer upp och ner så detta är inget för mig. Med tanke på tyngdlagen så kommer ju det ske med all säkerhet. Usch ja jag beundrar honom att han orkar, har tålamod och framför allt inte blir åksjuk!!!
 Nej jag älskar jorden som den är, så jag säger i kväll godnatt jorden var ni än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0