Personligt

hi hi

 God kväll Kristina här!

Det sägs ju att ett skratt förlänger livet, samt kärlek! så dagens blogg börjar med hihi och sen lite hjärtan! I dag är det ju som bekant lördag och det har varit en fin helg hittills. I går var våra goda vänner Kamilla och Henric här. Tackar ännu en gång för all hjälp! Det var supertrevligt!

Ikväll var jag och älsklingen på restaurang och åt god mat. Pehr tog cesarsallad och jag åt tortellini. Tyvärr hade vi en servitris som var helt ny för dagen, det var det första hon berättade. Stackarn, hon tog vår beställning, allt var frid och fröjd. Hennes nästa steg var att ge bordet längre bort sin dricka,  då gick det inte längre. En av killarna fick då HELA fantan över sig och var inte jätte nöjd med det. Ja det är inte så lätt i början.

Imorgon fyller min moster Lena år och då blir det lite kalas. Vi har köpt present och det ser mycket lovande ut. Hoppas att hon blir nöjd.

Hoppas även kunna ta ett längre samtal med Sara i morgon, har lite dåligt samvete att jag var lite srtressad förut i kväll. Men i morgon då tar vi ett längre samtal, ska även då vända tillbaka dygnet så ja, natten kommer bli lång!

Så tänk nu på att- finns det hjärterum så finns det skjärterum

                        -i nöden prövas vännen

 God natt Sverige! Kram!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0