Personligt

Frigolit

Hallå!

Nu är det Sara som skriver. Har försökt hitta svaret på detta med frigolit. Men har inte hittat det någonstans hur man gör.
Man kan via nätet få reda på hur man gör bomber och allt annat som är farligt. Men frigolit...... Jaja det kanske finns någonstans även det på nätet. Är det någon som vet skicka gärna svaret. Inte för att jag vet vad jag ska ha det svaret till men ändå.... Kristina vill ju veta och man ska ju lära sig nåt nytt varje dag. Idag har jag lärt mig.... Nja, har nog inte lärt mig nåt idag. Har haft vilodag. Har mest legat i soffan och lyssnat på regnet. Sett en film som jag lyckades somna till tre gånger. Fick backa filmen några gånger. Det heter väl inte spola filmen när det är dvd?  Men visst det är några timmar kvar tills vi ska byta dygn, så det finns fortfarande tid till att lära sig nåt nytt.

Annars så forsätter min blåa vardag. Kan berätta att jag har haft en hemsk träningsvärk och jobbar gör jag. Ja nåt annat har inte hänt här vad jag kan komma på.

Ha en bra kväll Sverige!

Kommentarer
Postat av: trevliga?damen

Frigolit är ett varumärke för expanderad polystyrenplast (EPS) från en viss tillverkare men namnet har rotat sig hos allmänheten och används som neutralt materialnamn.Blir ni klokare nu ?

2009-08-05 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0