Personligt

Dagens frukt...apelsin!

Godkväll, Kristina här.

JA då var det snart helg igen! Trevligt med fredagar och ännu trevligare med torsdagar. Dagen innan den bra dagen. Det är då man har allt det trevliga framför sig. Helgen! Ser fram emot ett besök från Sara på fredag, ska bli skoj. Hon besöker byn här under helgen.

Har det hänt något nytt undrar ni säkert?! Nja, det är fortfarande en rosa vardag i mitt liv, snart chockrosa faktiskt ;) Dessutom har vi fått ny information om hur man nu faktskt tillverkar frigolit. Detta känns mycket fint att få lite klarare bild av det. Något jag har funderat ett bra tag på. Det senaste som hände i kväll var att jag steg på fel buss hem. Intressant. Där kom jag stressad från bankomaten för att kunna betala min biljett, hoppade nästan bokstavligen in i bussen av lycka samt förklarade för herrn att jag önskade komma till Vålberg och att jag dessutom var vuxen...! Han log chockerat och sa -"önskar jag kunde hjälpa dig, men jag ska inte åt det hållet! Oj då fel buss, sa jag. Inte fel buss sa han men fel håll?! Undrar om han var lika förvirrad som jag? Troligen.

Hursomhelst, resan gick bra, när jag väl tog rätt buss! Så dagens lilla visdomsord kan fakist bli. Titta alltid på nummret på bussen, det ger dig en hint om vart den går.

Dessutom har jag själv valt ut apelsin till dagens frukt!

God natt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0