Personligt

Bryt ihop, bit ihop och sedan kom igen!

God morgon, Sara här!

Ja detta är mitt och Kristinas motto för nån vecka tillbaka.Bryt ihop,bit ihop och seda kom igen. Tycker jag är ett bra motto. Passar även in på min träning jag hade igår. Kroppen bröt ihop av att den blev trött, sedan idag får jag bita ihop min träningsvärk, för att sedan komma igen nån annan dag och träna mer. Passar in på det mesta i livet. Man har ju med och motgångar. Och när motgångarna kommer, tänk på dessa små ord. Det hjälper. En annan lite uppgift vi har haft är att hitta något roligt vaje dag, som vi måste berätta för varandra. Inte lätt alla dagar att hitta nåt som är roligt, men jag lovar det finns alltid något eller någon som gör en glad varje dag. Så det är till att öppna sina sinnen och leta. 

Sedan måste jag ju påminna alla ni som var med och firade nyår, om vårat nyårslöfte.  Det lyder: Lev här och nu, och tänk lite på morgondagen. Det kommer ju alltid en morgon dag och lite får man ju planera. Men lev här och nu. Allting ordnar sig på nåt vis. Behöver nog påminnas ibland.....

Så ut och hitta nåt positivt!

Leta på Sverige!


  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett bra motto ni har. Jag vill dela med mig av mitt motto = Lyssna,Ta in,släpp det. Kram Pillan

2009-08-27 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0